fredag 7. oktober 2011

Stephen Colbert Drops Den Sarkasme I Hans Steve Jobs Homage

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/nmJOAIBIXl0/:
Screen Shot 2011-10-07 at 2.19.34 AM

Watch, bare se. Stephen Colbert , Amerikas favoritt persnickety alter ego, bryter ansiktet da han nærmer seg slutten av kveldens hyllest til Steve Jobs, en mann som de fleste av oss aldri har møtt, men som døde mange av oss - for mange mange grunner - er trist om i kveld, og sannsynligvis i morgen, og ganske sannsynlig neste dag, osv.

Colbert graver gjennom sitt show arkiver for å presentere en utviklende portrett av Apple-produkter som en hot vare, quipping, "Ingen annen kunne gjøre meg beg helt som ham, 'Apple, hvilken del av" Gi meg en gratis iPhone' ikke du forstå? "'Come on Apple, gi meg en gjennom TV, vet jeg at du har teknologien."

Senere Colbert, som er (selverklærte) "første ikke-Apple person å ha en iPad" forteller hvordan det var å forhåndsvise og presentere enheten månedene før lansering på den 52. Grammy Awards, avslørende e-post han fikk fra Jobs selv etterpå, "Jeg var en av de få menneskene som kunne kalle Steve Jobs en nær venn -. i at han kommuniserte med meg en gang"

Kommunikasjonen?

"Sweet!

Takk,

Steve "

Til hvilken Colbert, bryte karakter og med en 100% oppriktighet, fortsatte å svare mens leve på lufta:

"Høyre tilbake på ya!

Takk for alt. "

Indeed.


Person: Steve Jobs
Hjemmeside:
Bedrifter: Pixar , NeXT , Apple

Steve Jobs var co-grunnlegger og administrerende direktør i Apple og tidligere Pixar. Steve Jobs ble født i Green Bay, Wisconsin til Joanne Simpson og en syrisk fett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar