LivingSocial er travelt å utvide sin daglige deal fotavtrykk både i USA og i utlandet. Ifølge en ny SEC filing , utstedt LivingSocial $ 143 millioner på lager som del av et "business kombinasjon transaksjonen, for eksempel en fusjon, oppkjøp eller bytte tilbud."
Mens de filing ikke angir erverv eller oppkjøp i spørsmålet, er den mest sannsynlige kandidaten LivingSocial er oppkjøp av TicketMonster i Korea, som ble vedtatt i august. TicketMonster er en daglig avtaler område med 2 millioner medlemmer i Korea og Malaysia. Det sysselsetter 600 personer, som nå jobber for LivingSocial.
The $ 143 millioner kan også omfatte tyrkisk daglig tilbudene nettstedet Grupfoni, som skjedde rundt samme tid .
LivingSocial selv hevet $ 400 millioner i april i fjor og ble vurderer en IPO filing, som kan ha blitt dratt på grunn av markedsforhold (og investor tilbakeslag konkurrent Groupon står overfor).
LivingSocial er det sosiale handel lederen bak LivingSocial tilbud, en gruppe kjøpe program som inviterer mennesker og deres venner til å spare opptil 90 prosent hver dag på deres favoritt restauranter, spa, sportsbegivenheter, hoteller og andre lokale attraksjoner i store byer. LivingSocial har et omfattende brukerbase på mer enn 85 millioner, og har hovedkontor i Washington, DC
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar