tirsdag 6. september 2011

Spør Slashdot: Klasserom Eco-Projects egnet til Alaska?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/14jrQPKz3HU/Ask-Slashdot-Classroom-Eco-Projects-Suited-To-Alaska:
Første gang akseptert innsenderen shortyadamk skriver "Jeg har nettopp startet en ny jobb der jeg blir nødt til å besøke mange high school science klasser og har studentene deltar i 1-3 dager prosjekter innen bærekraftig energi og miljøfag (for å fremme regional universitetenes . programmer) Jeg har sett på en rekke av eske prosjektene tilgjengelig på nettet, og mange av dem er solenergi prosjekter; min største problemet med det er at vi er i landlige Alaska og mye av tiden jeg skal besøke klasser vil være i vinteren (når vi har svært lite sollys - og selv om vi gjorde det ville være for kaldt til å gå og spille i). Jeg er nysgjerrig om noen har noen ideer eller forslag til demonstrasjoner og prosjekter som kan gjøres i klasserommet og ikke krever sollys En annen fange er at prosjektet må være liten nok til å passe i en koffert eller plast tote;. Vi har ingen veiforbindelse mellom landsbyene så jeg blir nødt til å fly prosjektet fra skole til skole med meg . "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar