tirsdag 6. september 2011

Netrobe er et virtuelt Closet for iPhone

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/uvDhOfUde6w/:
lightbox_2

Ett blikk på skapet mitt etter at han kom tilbake fra ferie i morges og jeg innså at jeg eide mye klær, mange av dem jeg hadde glemt når du kjøper formodentlig gratis tilbehør som sko og armbånd på mine reiser. Hvis bare det var en måte å få tilgang til hele min garderobe via iPhone ...

Inspirert av den nå beryktede virtuelle skapet i Clueless , Netrobe , en iPhone app ut av Athen, Hellas, forsøker nettopp dette, hjelpe deg å huske de enkelte elementer fra garderoben din ved å gi deg et verktøy til å katalogisere dem. Netrobe gjør at iPhone-brukere å mikse og matche de enkelte klesplagg eller tilbehør på en Styleboard, lage antrekk for hendelser, pakke hele kofferter eller legge inspirerende bilder til en Lookbook.

"Du har alltid glemmer hva du selv og du fortsetter å kjøpe det samme om og om igjen," sier grunnlegger Christina Plakopita, "[Med Netrobe] kvinner kan utnytte sine garderober ... Nå kan du logge deg på skapet som helst eller hvor som helst. "

Mens app allerede leveres med noen forhåndslastede elementer fra Shopstyle og Empora , kan du legge til dine egne personlige elementer av klær for å Netrobe ved å velge hengeren ikonet i midten av programmet og klikke på Legg til et element knappen (plusstegn).

Plakopita forteller meg at hva som gjør Netrobe forskjellig fra lignende apps som Stylebook , TouchCloset er fidelity av dens image bakgrunn fjerning verktøyet, som hun beskriver som "Photoshop-nivå", sin strømlinjeformede design og dens Suitcase funksjon som lar brukerne nesten pakke for turer.

Plakopita forteller meg at hun planlegger å gjøre Netrobe mer sosiale og interaktive i fremtiden samt utvikle en web-komponent som vil omfatte det samme, men videre fleshed ut, funksjonene som app - til slutt slik at du kan dele dine skapet med venner eller spørre mine meninger om hva du slitasje.

I tillegg til $ 1.99 koster i App Store, hensikt bootstrapped selskapet å tjene penger gjennom affiliate avgifter fra foreslo klær eks. Plakopita anslår at web-komponenten bør være klar i løpet av en måneds tid og at en Netrobe Android app bør være tilgjengelig i ca to til tre måneder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar