tirsdag 6. september 2011

Feature: Ultrabook: Intels $ 300 millioner har tenkt å slå Apple på sitt eget spill

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hFc86c5Bqr0/ultrabook-intels-300-million-plan-to-beat-apple-at-its-own-game.ars:

Min desktop er ikke den eneste maskinen jeg har tenkt å erstatte i de neste månedene. Jeg trenger en ny laptop også, og mitt mål er enkelt: å finne en 13 "MacBook Air som ikke er laget av Apple.

Det viser seg at jeg ikke er den eneste som ønsker dette mytiske non-Apple MacBook Air. Intel vil ha dem altfor det kaller dem Ultrabooks. Brikken Selskapet har vært sparker Ultrabook ideen rundt for et par måneder nå, og det har grand ambisjoner: innen utgangen av neste år, vil det 40 prosent av PC-bærbare å bli Ultrabooks.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar