søndag 10. juli 2011

Nearing 2M medlemmer, One Kings Lane Lands en lukrativ Påtegning Fra Bravo

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

Jeg var tilfeldigvis se min nye favoritt show, Bravo er Million Dollar dekoratører , siste uke og la merke til et meget kjent navn. Showet, som følger fem LA-baserte, high-end interiørarkitekter i deres bransje, fremtredende inneholdt Ett Kings Lane, K Leiner Perkins og Greylock-støttede flash salg stedet for hjem innredning, møbler og tilbehør.

I en episode som ble sendt for noen uker siden, var En Kings Lane co-vertskap for et parti med en av dekoratører, Nathan Turner, for å feire en ny kuratert salg fra Turner med håndplukkede møbler og tilbehør fra India. Nettstedet faktisk fikk massevis av luft tid, og selv omtalt co-grunnlegger Susan Feldman (avbildet i posten med Turner). The Turner-kuratert salg på ett Kings Lane (som inneholdt Bravo påtegning) startet neste morgen etter den episoden luftes og Ett Kings Lane så de fleste elementer utsolgt i løpet av minutter.

Denne siste ukes episode igjen omtalt Ett Kings Lane som en del av historien linje med kjendis designer Martyn Lawrence Bullard medfølgende Feldman og en annen Kings Lane ansatt til London for å plukke ut elementer for en lignende kuratert salg. Ett Kings Lane fikk mye mer luft tid i denne siste episoden, og når salget traff neste morgen, arrangementet var 96 prosent utsolgt 3 timer i starten av Bullard-London salg. Og onsdag var all time high for daglig nytt medlem oppkjøp, takket være funksjonen på showet.

En Bravo anbefaling er en big deal for blitsen salg området, vurderer kanalen ser rekord seere blant voksne i alderen 18 til 49. Feldman forteller oss at området var opprinnelig å gjøre en Tastemaker Tag salg med Turner i fjor, og One Kings Lane faktisk tok en TV mannskap med dem for å filme reisen i arbeidet med pitching Bravo med ideen om å bruke blitsen salget området i reality TV show. Ved retur, sier Feldman Bravo endte fremme oppstart i showet på grunn av den strategiske passform.

I dag er kringkastet tradisjonelt ikke tenkt som en "direkte aksjon" markedskanal for web startups. Men dette eksempelet med One Kings Lane og Bravo (som også har omtalt partnerskap med Foursquare og Shazam ) demonstrerer makt koble kringkastet til neste generasjon handel, slik som flash salgsmodell.

Ett Kings Lane har bevist at en nisje handel modell ikke bare kan trekke en stor UserBase (selskapet nærmer seg 2 millioner brukere, sier Feldman), men se omsetningsvekst også. Oppstartstiden vokste inntektene over 500 prosent fra 2009 til 2010. I dette Wall Street Journal intervju , sier en Kings Lane administrerende direktør Doug Mack at han forventer å fortsette denne veksten (med "hundre prosent") også i år. Og mer enn 75 prosent av salget kommer fra tidligere kunder (jeg tilfeldigvis faller i denne kategorien).

Sannheten i saken er at handel er utviklende og markedsførte avtaler med nettverk, teknologi selskaper og andre innholdsleverandører er bare én måte som flash salg nettsteder er innovating. Forgylte har vært å kombinere redaksjonelle med handel i sin foodie nettstedet Gilt Smak så vel som i sin Hjem og møbler vertikalt . Og Gilt nettopp lansert en interessant avtale

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar