søndag 10. juli 2011

En Groupon For Sports? Crowd Seats Bringer The Daily Deal Model til Sports Billetter

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Daglig deal nettsteder, store og virker som de er her for å bli, mye å Rocky Agrawal sin ergrelse, sikkert. Hvorvidt du er enig med Rocky er kave av innlegg forrige måned om Groupon og dens claque av kloner, er den daglige tilbudene modellen ikke perfekt, og det er absolutt en verdig forsøke å sørge for at små bedrifter og selgere er ikke tvunget til strukturering ensidig relasjoner med daglige avtaler nettsteder. Justin Cener, grunnlegger og administrerende direktør i Crowd seter , er enig i at den daglige avtale modellen er ikke ideelt for alle bransjer og handelsmenn bør ikke tvinge modellen bare fordi daglig avtaler er alle raseri i disse dager.

Det blir sagt, tror Cener han har funnet en nisje som passer godt til den daglige avtale og gruppe kjøpe modell: Sports billetter. The Crowd Seats grunnlegger fortalte meg at han tror bedrifter med bedervelige inventar stand til å få mest ut av den daglige avtaler modell, og at sport er et godt eksempel: Hvis billetter til søndag ettermiddag er fotballkamp gå usolgte, kan de spesielt billettene ikke bare være solgt på mandag. Disse billettene er tapt. For godt.

Hva mer, bedrifter som tjener penger på komplementære varer og kan skape innkjøp som utgjør for de pengene tapt i rabatt stand til å gjøre mer enn bare å bryte med på denne typen avtaler. Generelt sett, når en rabatt kommer ut for å være 75 prosent eller mer, er det en tapende forslag til den kjøpmann - avhengig selvfølgelig på avtalen leverandørens kuttet.

Den daglige avtale modellen kan lykkes i nisjemarkeder, sier Cener, fordi i tilfelle av sport (og egentlig alle andre billett-selger virksomheten - ville kinosaler være en annen), kan det være "garantert overage" inntekter generert fra komplementære kilder, som parkering, konsesjoner, øl, suvenirer, og så videre.

Nisje fokus er også en etappe opp for Crowd Seats (spesielt i ansiktet av Groupon fiender der ute). Når en bruker registrerer seg for oppstart tjeneste, blir de registrere seg for å kjøpe sport - og sport eneste - i forhold til Groupon, der en bruker kan være interessert i massasje tilbud, eller restaurant-tilbud, eller film avtaler. Målretting en nisje i markedet kan også ta opp spørsmålet om langsiktig verdi; Groupon tilbudene blir kjent tvilsom som et middel for å skape lojale kunder, men i et nisjemarked, mener Cener som sports fans er allerede rabiate av naturen. De er også kommer til å bli oppmuntret til å bli gjenta besøkende, fordi de ønsker å støtte deres team og få til så mange spill som mulig, spesielt når de kan dra nytte av sterkt rabatterte avtaler.

Et annet poeng: Daglig tilbudene steder ikke gjør en god jobb med å formidle ekstra verdi til kjøpmennene de samarbeide med, som er grunnen Cener håper at ved å inkludere sosiale medier linker til teamenes Facebook og Twitter sider, og oppfordre sine brukere til å "like "og" følge ", kan lagene få kontakt med sine fans på deres egne premisser. Crowd Seter tilbyr også "best practices" for kjøpmenn, som tilbyr lagene råd om hvordan å beholde nye kunder, som oppmuntrer dem til å melde seg på en mailingliste, eller blant annet markedsføringsmateriell og flyers på det punktet av kupong bytte, eller til og med innbydende Crowd Seats brukere via Jumbotron skilting.

Den Los Angeles-baserte oppstart, som først ble lansert forrige måned, tilbyr rabatter mellom 50 og 90 prosent av pålydende sport. På dette punktet, er tjenesten tilgjengelig i Los Angeles, San Francisco, New York, Chicago og Boston, men Cener sier at han ønsker å fortsette å utvide til alle større byer i USA

Når det gjelder hvordan det fungerer? Brukere registrere deg for Crowd Seter og bekreft e-post, Whe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar