søndag 9. oktober 2011

# LiveLikeSteve

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5I6bfrQMyuw/:
Screen Shot 2011-10-09 at 1.57.47 PM

Dette er en gjest innlegg av Hunter Walk ( @ hunterwalk ), Director of Product Management i Google.

Jeg er ganske sikker på Steve Jobs ville ikke være fornøyd høre om hvordan IIe var inngangsporten til et liv i programmering. Eller din retweet av "[]." Eller din Facebook-profil pic bytte til en skjermdump av Apple.com minnesmerket hjemmeside. Jeg har aldri møtt mannen, men min følelse er at memorializing ham i bare dette mote ville bli sett på som utilstrekkelig. Etter 56 år med å tenke annerledes, kan vår gave tilbake til Steve Jobs ikke stoppe ved viral videoer. Hvis den eneste varig endring i livet ditt er din Twitter-ikonet bli en trist Mac du ikke gjør Steve Jobs rettferdighet.

Internett og menneskeheten generelt, har en tendens til å få lidenskapelig for korte bursts. Da vi eksos oss og gå videre til den nyeste voldshandling, hashtag eller debatt. Hvis du virkelig tror at Steve Jobs 'liv forandret deg så la oss bruke dette øyeblikket til å hedre ham ved å re-forplikte seg til å anvende sine leksjoner. Tenk omfanget av teknologien samfunnet kollektivt forplikter deg til å handle annerledes fremover - til å bry seg om perfeksjon og detaljer, for å utfordre status quo, å designe vakre produkter og verktøy som styrke, for å lære av utfordringer. Resultatet ville sikkert være en mer virkningsfulle og varig enn en uke med trending emner.

Målet er ikke for hver enkelt av oss å være Steve Jobs - "din tid er begrenset. Ikke kast bort det å leve noen andres liv " var hans eget råd til Stanford graduate er i 2005 - men snarere hvordan vi kan bruke hans forhåpninger til vår egen eksistens. Så la oss bruke de neste dagene offentlig erklære hva vi skal gjøre til # LiveLikeSteve. Ta til Google +, YouTube, Twitter, Facebook eller ditt samfunn av valget. Sett deg ut der og gjøre en innsats. Hashtag den # LiveLikeSteve så kan vi alle bli inspirert av deg. Og når du følger-gjennom vil du ikke bare være feirer livet til en fantastisk mann, vil du gjøre deg selv og verden til et bedre sted. La oss gjøre at Jobs 'siste gave til oss.

I denne ånd, her er hvordan jeg har tenkt til # LiveLikeSteve: Jeg kommer til å oppdatere min organdonor status. Jeg kommer til å gi penger til en donor Velg klasserommet ønsker å gi Apple-produkter til sine studenter. Denne høsten skal jeg sette av mer tid å tilbringe med nye gründere til å tilby hjelp på produktdesign utfordringer. Og jeg kommer til å tenke hardt på hva jeg ennå ikke har oppnådd i livet mitt og sørg for min neste 10 årene er fokusert på å gjøre dem til virkelighet.

Hvordan har du tenkt til # LiveLikeSteve?

Bilde via: Quora


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar