
Hayley Barna og Katia Beauchamp er co-grunnleggerne av Birchbox og stoppet ved vårt studio for å tape grunnlegger Stories med Chris Dixon .
Beauchamp forteller Dixon at "Birchbox er et nytt abonnement retail-modellen" der kundene fyller ut profiler og motta kuratert skjønnhetsprodukter i posten. Den månedlige avgiften er 10 dollar. Hvis en kunde er helt fornøyd med en prøve hun kan kjøpe en retail sized element gjennom Brichbox er online magasin.
Ideen til Bichbox sprunget fra virkelige livserfaring. Barnas venn var en skjønnhet redaktør og ba Barna å teste topp produkter som hun hadde kuratert for henne. Ønsker å gjenskape opplevelsen for andre, sier Barna de lanserte "et abonnement modell" og "sette noen redaksjonelle innholdet rundt det."
Beauchamp legger til: "hver kvinne ønsker at hun hadde en venn som bodde i New York og hadde tilgang til denne redaktørens skapet så det var slags kundens side av inspirasjon." På virksomheten siden tanken var, "hva bransjer haven ' t virkelig hadde sine tekniske renessanse ennå? "
Med en idé og industri i hånden, begynte de å teste konseptet.
I videoen nedenfor, forteller Barna Dixon de i utgangspunktet testet med 200 kunder og åtte merker over to måneder. De ønsket å se om merkene ville være "begeistret over det faktum at hva vi kan gi dem ROI data" på sine prøvetaking innsats, data som hadde tradisjonelt vært mangler. Og på kundens side, ønsket de å se om kundene vil betale for prøver hvis prøvene ble levert i en attraktiv presentasjon.
I begge tilfeller er svaret kom tilbake ja. Birchbox hevder nå mer enn 45.000 betalende abonnenter og vokser. August i fjor i New York City-baserte oppstart hevet $ 10.5 millioner serie A fra Accel, First Round og andre.
Sørg for å høre mer av Barnas-og Beauchamp historie ved å sjekke ut både videoer.
Tidligere episoder med Grunnlegger Stories med ledere, inkludert Soraya Darabi og Lauren Leto her .
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar