søndag 9. oktober 2011

(Grunnlegger Stories) Birchbox: Hjelpe People "finne det de ikke visste de Wanted"

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AJG2nhX6Urk/:
BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

I del II av Chris Dixon er interivew med Birchbox grunnleggerne Hayley Barna og Katia Beauchamp, spør Dixon hvis Birchbox passer inn i hva som kan anses trenden med abonnement handel.

Beauchamp mener de gjør. Barna peker mellomtiden out "er det mange forskjellige smaker" av abonnement. I forhold til Diapers.com, sier Barna bleier løser "praktisk" og "påfyll" mens Birchbox tilbyr en måte for folk "for å finne det de ikke visste de ville." De tre diskutere flere selskaper som opptar plassen som ShoeDazzle og BeachMint .

Erkjennelsen av sine selskapets forretningsmodell virker, og kan utvide til å selge mer enn skjønnhet forsyninger, forteller Beauchamp Dixon de valgte navnet Birchbox for å tilby fleksibilitet til sine brukere. For eksempel sier Barna "vi har allerede testet non-skjønnhetsprodukter" som "te eller sjokolade eller stasjonær."

Fortsetter sin samtale nedenfor, spør Dixon om utfordringene ved å vokse raskt. Beauchamp sier en av utfordringene var, "vi ventet litt for lang tid å leie og det er akkurat som denne onde sirkelen av dere ikke har tid til å leie, fordi du er virkelig busying gjør alt, men selvfølgelig hvis du leid du ville ha mer tid. "

Diskusjonen blir da å snakke om tegning bli den nye daglige tilbudene forretningsmodell, og de sakene som går den (oversvømmet med konkurrenter for eksempel). Beauchamp sier dette er på deres sinn, men føles Birchbox er tydelig "stemme" og "personlighet" tilbudet defensibility.

Sørg for å både videoer for ytterligere innsikt, sammen med del I av dette intervjuet . Tidligere episoder av Grunnlegger Stories med gjestene inkludert Ben Lerer, Kevin Ryan og Lauren Leto er her .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar