I del II av Chris Dixon er interivew med Birchbox grunnleggerne Hayley Barna og Katia Beauchamp, spør Dixon hvis Birchbox passer inn i hva som kan anses trenden med abonnement handel.
Beauchamp mener de gjør, mens Barna påpeker at "det er mange forskjellige smaker" av abonnement. Sammenligning seg til Diapers.com, sier Barna Diapers.com løser "praktisk" og "påfyll" mens Birchbox tilbyr en måte for folk "for å finne det de ikke visste de ville." De tre diskutere andre selskaper opptar en lignende plass, for eksempel som ShoeDazzle og BeachMint .
Erkjennelsen av sine selskapets forretningsmodell virker, og kan utvide til å selge gjenstander utenfor skjønnhet forsyninger, forteller Beauchamp Dixon de valgte navnet Birchbox for å tilby fleksibilitet til sine brukere. For eksempel sier Barna "vi har allerede testet non-skjønnhetsprodukter" som "te eller sjokolade eller stasjonær."
Fortsetter sin samtalen i videoen nedenfor, spør Dixon om utfordringer vokser raskt. Beauchamp sier en av utfordringene var, "vi ventet litt for lang tid å leie og det er akkurat som denne onde sirkelen av dere ikke har tid til å leie, fordi du er virkelig busying gjør alt, men selvfølgelig hvis du leid du ville ha mer tid. "
Diskusjonen blir da å snakke om tegning bli den nye daglige tilbudene forretningsmodell, og de sakene som går den (oversvømmet med konkurrenter for eksempel). Beauchamp reagerer dette er på deres sinn, men føles delvis Birchbox er tydelig "stemme" og "personlighet" tilbudet defensibility.
Sørg for å både videoer for ytterligere innsikt, sammen med del I av dette intervjuet . Tidligere episoder av Grunnlegger Stories med gjestene inkludert Ben Lerer, Kevin Ryan og Lauren Leto er her .
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar