søndag 4. september 2011

Spør Engadget: best desktop OS for barna?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/09/03/ask-engadget-best-desktop-os-for-kids/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden for svarene, her uttaket å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Ryan, som ikke kan vente å få sin ungen fiksert på den fantastiske verden av datamaskiner. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje Ask [at] Engadget [dawt] com.

"Min sønn (fem år) har rekvirert min kones laptop for hans spill-spiller glede i det siste, og det er kjørt hennes Batty. Han i utgangspunktet bare spiller spill hun gjør (Plants vs Zombies, Zuma, etc.). Så langt han er i stand til å finne de spillene han ønsker (av sine ikoner) og åpne dem uten problemer med å bruke Windows 7, men nå som jeg ser på å få ham sin egen grunnleggende datamaskin jeg begynner å lure på om det ikke er noe mer kid -vennlige der ute. Jeg har hatt overfladisk erfaring med OS X og Linux (Ubuntu), og jeg vil gjøre alt installasjon og oppsett meg. Noen tanker fra foreldrene? Takk! "

Barn og datamaskiner. Nå det er en oppskrift for awesomeness. Enhver ny (ish) foreldre der ute har noen erfaring på barna sine kjærlig / hate en bestemt OS? Føl deg fri til å slippe råd i kommentarer nedenfor - la oss holde det intelligent, ok?

Spør Engadget:? Beste desktop OS for kids som opprinnelig dukket opp på Engadget on Sun, 3 september 2011 23:27:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar