søndag 4. september 2011

Lost In Legoland: En gazillion Murstein og en mini Star Wars Geekfest

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva skjer når en geek vinder opp i Legoland? Han har masse ufiltrert moro, det er det.

"WTF? Jeg burde ha holdt dette for min personlige blogg. Dette har ingenting å gjøre med teknologi, og denne bloggen heter TechCrunch for roper høyt. En rapport og bilder om et besøk til en fornøyelsespark har absolutt ingen plass her på denne bloggen. Jeg kastet bort et par minutter av livet ditt, og din tid er verdifull. Du kan og kanskje bør melde deg av og aldri besøk TechCrunch, aldri igjen. "

Ok, nå som vi fikk den ut av veien, videre til morsomme ting!

Jeg var i Danmark denne uken for neste Århus 'Beautiful feil' konferanse og utstillinger. Jeg hadde en flott tid, som du kan fortelle fra min rapport om turen. Jeg gjorde noe forferdelig, though.

På den tredje dagen av arrangementet, var det en egen konferanse for lærere om den neste bølgen av teknologi for barn, på Billund Center i - du gjettet det - (lite) Billund . Som jeg var ikke egentlig tale på arrangementet, klarte jeg å snike seg ut av konferanserommet, og gikk en mil nedover gaten, forbi den opprinnelige Lego- fabrikken, som ligger beleilig til rett ved Danmarks nest travleste flyplass, Billund Airport, samt den Legoland Hotel .

Min destinasjon: temapark Legoland Billund , en populær turistattraksjon opprinnelig åpnet i 1968.

No disrespect til neste Århus arrangører som vennlig inviterte meg til hendelsen, men det var den desidert høydepunkt på turen min. Og ikke bare fordi det følte meg som et barn igjen.

Jeg selv fikk på noen ritt, tiltrekke skeptisk ser fra foreldre i vente linjer som jeg var ganske mye den eneste voksne i parken uten barna på slep - en bærer med seg en laptop bag, ikke mindre. Ah vel, tenkte jeg, jeg pleide å gjøre smertefulle offer for mitt arbeid her på TechCrunch.

Her er en forhøyet, 360-graders og litt sped opp video oversikt over Legoland Billund park:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar