lørdag 9. juli 2011

Våre Executive Assistant Greg får en overraskelse i-Office Hårklipp

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ToR0OxsJ9HY/:

Hvem sier at arbeidet for TechCrunch handler ikke bare om den beste jobben noensinne, noensinne? Case in point: boms etter tap mot Årsaker ' Josh Persky i Zaarly sin "Startup Haircut Contest" denne uken, vår ferske utøvende assistent Greg Barto skulle bare om sin fredag ​​virksomheten i dag, planleggingsmøter og arkivering filer, osv. da han ble overrasket av Zaarly er Shirley Hornstein med frisyren premien trodde han at han hadde mistet.

Se hans uvurderlige respons her. "Jeg elsker overraskelser ... jeg trodde jeg skulle vinne, og når jeg mistet jeg tenkte:" Nå trenger jeg å finne et sted å gå få en hårklipp. "

Oppstart ansvarlig for sprø konkurranse, Zaarly, nylig Bagasje $ 1.000.000 i støtte fra Ashton Kutcher, Paul Bucheit, vår egen Michael Arrington og andre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar