lørdag 9. juli 2011

Spør Slashdot: Slik Trygg Saw Up Hovedkort?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
James-NSC skriver "jeg liker å gjøre kunst og håndverk jeg har spart opp hovedkort for en stund som et nytt medium, og jeg begynte å jobbe på den siste natt jeg hadde det samme utstyret jeg bruke mens maleri -.. Fine partikler åndedrettsvern og vernebriller. jeg bare kutte noen maler ut av enkelte hovedkort, og når jeg var ferdig brukte jeg i butikken-vac å rense meg selv og arbeidsplass opp før du fjerner masken min. Selv etter 5 + minutter, på et godt ventilert område (ikke så bra som det burde ha vært tilsynelatende) mitt første åndedrag var pinner og nåler jeg ser inn i oppdemming og eksos løsninger -. ala babyens første jern lunge, men seriøst, jeg nøtter Er disse materialene bare for giftig til å jobbe med "?

Les mer i denne historien på Slashdot.


1 kommentar:

  1. I got here much interesting stuff. The post is great! Thanks for sharing it! Eksos rensing

    SvarSlett