lørdag 9. juli 2011

Spør Slashdot: Living Uten Internet At-Home Access?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
En anonym leser skriver: "Jeg har bestemt at internett er ikke lenger en positiv innflytelse på mitt liv, og er interessert i å kansellere min tjeneste. I interesse av ikke avkall på alle digitale bekvemmeligheter, planlegger jeg å sette opp et lite intranett, hosting noen ressurser som jeg tror jeg vil ha tilgang til på en jevnlig basis (f.eks en tekst dump av Wikipedia). Jeg vil også fortsatt ha tilgang til internett på kontoret mitt, og har lett tilgang til offentlig Wi-Fi . kl biblioteker og kaffebarer Mine spørsmål er derfor:?? Er det noen som har noen erfaring med å leve uten internett Hva store ulemper møtte dere Hvilke ressurser skal jeg sette på intranettet mitt Er det noe jeg er over "?

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar