søndag 24. juli 2011

Spør Engadget: best USB 3.0 hub på markedet?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/23/ask-engadget-best-usb-3-0-hub-on-the-market/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden for svarene, her uttaket å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Sam, som ikke kunne være mer begeistret for å hoppe ombord på SuperSpeed ​​bandwagon. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje Ask [at] Engadget [dawt] com.

"Jeg endelig fikk en ny laptop med en enslig USB 3.0 port. Jeg nå ser på å få en USB 3.0 hub med en strømadapter slik at jeg kan bruke begge mine USB 3.0-harddisker ved høyere hastigheter. Jeg har lest mye skrekkhistorier der noen huber enten ikke kommer med strømforsyninger - og som en konsekvens av den bærbare harddisker ikke fungerer med dem riktig -. eller de er utformet dårlig som resulterer i USB 2.0-hastigheter Eller, harddiskene får stadig frakoblet. Har leserne har noen forslag eller erfaring med bruk av USB 3.0-huber? Takk! "

Et betimelig spørsmål, ja. Vi også har sett USB 3.0-huber handle fryktelig kresen - spesielt når miksing USB 3.0 og 2.0-harddisker - så vi vil gjerne høre hva en (s) arbeider ut for folk. Rop det ut i kommentarer nedenfor!

Spør Engadget:? Beste USB 3.0 hub på markedet som opprinnelig dukket opp på Engadget on Sun, 23 juli 2011 22:29:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar