søndag 24. juli 2011

Android bruker omtrent 60 dager i WebOS Land

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
En anonym leser skriver: "Om seks måneder siden, derimot, begynte jeg å lure på om hvordan andre mobile produkter hadde vokst. Når HTC HD7 krysset min vei en liten stund siden, bestemte jeg meg for å forlate mitt Nexus S og leve blant Windows Phone folk for en stund. Opplevelsen var gøy, men jeg omsider gikk tilbake til min Nexus S. Om en måned senere, ble jeg presentert med muligheten til å gjenta eksperimentet, bare denne gangen med en Palm Pre Plus. Med HP Touchpad på sine måten ønsket jeg å få en følelse for hvordan WebOS fungerte, utforske forskjellene, og ta en titt inn i samfunnet som fortsatt var lojale til WebOS. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar