lørdag 1. oktober 2011

Spør Slashdot: Trustworthy proxy-tjenester?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline skriver "Siden jeg nå bor i Brasil (opprinnelig fra USA), jeg leter etter en pålitelig, troverdig proxy tjeneste jeg kan bruke til å både få tilgang til tjenester jeg har brukt i lang tid (Pandora, Netflix, etc .) og tjenester jeg ønsker å prøve ut (Spotify). Siden jeg ikke er ute for ulovlig nedlasting eller for å skjule hva jeg gjør, er jeg mindre bekymret for anonymitet enn jeg er i ferd regionen restriksjoner, pålitelighet, ventetid, og sikkerhet av passord og trafikk gjennom nettverket sitt. Jeg OK å betale for tjenester som leverer det jeg ønsker (inkludert Proxy tjeneste selv). Eventuelle forslag fra Slashdot mengden? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar