lørdag 1. oktober 2011

Beregning Age Med Kinect 3D-kamera til filtrere innhold

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/cl2HT5zLjL0/Estimating-Age-With-Kinects-3D-Camera-To-Filter-Content:
theodp skriver "Hal i 2001:« Jeg beklager, Dave Jeg er redd jeg kan ikke gjøre det [åpne pod bukta dørene].. ' Kinect i 2011: «Jeg beklager, Dave Jr Jeg er redd jeg kan ikke gjøre det [tune inn til Spice Channel]. ' En Microsoft patent innlevering offentliggjort denne uken foreslår å begrense tilgangen til TV, filmer og videospill ved hjelp av en 3D dybde kamera for å anslå seernes alder basert på dimensjoner og proporsjoner av en persons kropp, som leder bredde skulder bredde, og torso lengde for å totalhøyden. For voksne med korte armer eller andre tilsynelatende barnslige proporsjoner, kan overstyres av noen med administrator passord. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar