lørdag 1. oktober 2011

Fly Or Die: Compex Sport Elite

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:
Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Med Halloween rett rundt hjørnet, hva bedre måte å feire enn å se oss animere min desiccated, livløs lemmer med støt av brennende elektrisitet? I denne episoden av Fly or Die, Erick og jeg ser på Compex Sport Elite . Det zaps muskler for å forbedre kondisjon, gjenvinning og generell styrke, og det kan i en knipe, stå på for en massasje. Det ser også vilt sprø når den slås på.

På $ 849 er det ganske vanskelig å selge, men jeg fant ut at det hjalp meg shin splinter, og da satt til styrketrening modus, la jeg merke til en klar forbedring i tone. Jeg skjønte at TC publikum prøver å holde seg i form og hadde jeg hatt denne enheten tilbake når jeg var trening for en maraton (lang historie), jeg lurer på hvor mye bedre min utvinning ville ha vært? Uansett, det ser morsomt når den er slått opp til ca 50.

Erick er ikke enig med vurderingen min, men elsker å se meg hoppe rundt som frosk muskler overstrødd med salt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar