torsdag 29. september 2011

Spør Slashdot: Best Åpne Produkt gjennomgang nettsted?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BeVRdY-kbYs/Ask-Slashdot-Best-Open-Product-Review-Website:
Første gang akseptert innsenderen MastaBaba skriver "Jeg ønsker å flytte mine personlige vurderinger (av bøker, spill, musikk og filmer) fra min nettside til et elektronisk produkt vurdering nettside. Men jeg ønsker å være i stand til masseopplasting mine eksisterende anmeldelser og jeg ville kreve mine vurderinger til å være nedlastbare av meg i CSV, når som helst i fremtiden. Goodreads muliggjør import / eksport av bokanmeldelser, og IMDB lar deg eksportere dine stemmer, men hva med spill og musikk anmeldelser? Hva nettside aggregater forbruker vurderinger av (alle) produkter, samtidig som for hver enkelt bruker til å enkelt importere og eksportere sine egne vurderinger? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar