torsdag 29. september 2011

Bokanmeldelse: skalerbarhet Regler

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/aUqd2FCs6PA/Book-Review-Scalability-Rules:
eldavojohn skriver "Som webutvikler i" Agile "era, finner jeg meg selv gjør (eller gjenkjenne) mer og mer viktige avgjørelser blir gjort i å utvikle for web. Skalerbarhet Regler sementert og kodifisert en masse ting jeg hadde mistenkt eller plukket opp fra blogger men klarte ikke å gi mye tanke til og hadde vanskeligheter med å forsvare som et medlem av et team. Et enkelt eksempel er at jeg visste at staten er ille hvis unødvendige, men jeg kunne ikke helt definere hvorfor. Skalerbarhet Regler Les nedenfor for resten av eldavojohn sin gjennomgang.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar