tirsdag 30. august 2011

Growing Up Geek: Richard Lai

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Velkommen til Growing Up Geek , en kontinuerlig funksjon der vi tar et tilbakeblikk på våre unge og fortelle historier ved å vokse opp å være nerder som vi er. I dag har vi vår egen Advokat redaktør, Richard Lai , som også skjer for å være Editor-in-chief of Engadget kinesisk.

Jeg har kommet til det punktet i livet hvor jeg slutte å betale oppmerksomhet til min alder, men det er likevel morsomt å få folk gjette det for deres reaksjon - du finner ut etter pause, men her er et hint: Jeg har brukt det samme antall år i både Hong Kong og Storbritannia, samt et par år i Australia. En slik kombinasjon har gjort meg til en kinesisk mann som snakker både britisk engelsk og to kinesiske dialekter mens du holder en australsk pass, men jeg pleier å hoppe over alt dette og si at jeg er en spion med mange gadgets.

Fortsett å lese Growing Up Geek: Richard Lai

Growing Up Geek: Richard Lai opprinnelig dukket opp på Engadget man, 29 august 2011 22:05:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar