mandag 8. august 2011

Aktivitet Junky ønsker å være din Go-To Online Resource For Outdoor Gear (og gi deg Cash Back)

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BHNtpYAijYU/:
active-junky-77689367

For utendørs tilbøyelig, det er hundrevis av steder å gjøre noen online shopping for utstyr og klær. Outdoorsmen og kvinner kan bare gå til deres favoritt merke nettsted, enten det være REI, Backcountry, Moosejaw, eller Patagonia, men det er egentlig ikke mye i veien for aggregering i utendørs detaljhandel. (Selv om det er europeiske nettsteder som GearZone .) Som sammenligning shopping, lojalitet, rabatt og kupong nettsteder har tatt av i nisje vertikaler, det er bare naturlig at utendørs bransjen finner sin vei inn i miksen.

Aktiv Junky , en oppstart grunnlagt i 2009 som relanseres denne uken, satser på å være en nisje ressurs som bringer sammen de største merkevarene i utendørs utstyr og klær industri og tillater brukere å dele sine meninger om disse forhandlerne, og få penger tilbake for å lage kjøp.

Aktiv Junky arbeider med over 100 partnere, inkludert de som er nevnt ovenfor, å skape et konkurransepreget marked for detaljister, der de største navnene vil vie for nye kunder basert på hvor mye cash back de kan tjene gjennom Aktiv Junky, som vurderer prisen av et nytt par ski, vil trolig være av interesse for cash-strapped friluftsentusiaster.

Aktiv Junky er i hovedsak en Ebates -type cash back modell for utendørs industrien der brukerne kan bla gjennom nettstedets database med over 80.000 produkter å sammenligne priser fra forhandler, klikke over til forhandlerens nettsted for å kjøpe produktet, tjene cash back for hver kjøpet. ( ShopStyle for utendørs markedet møter Ebates.)

Hver 3. måned, Active Junky pengeplasseringer ut en brukers "Junky konto", og da vil det kreditt brukerens konto på Paypal eller donere penger tilbake til en av startups non-profit-partnere, som Nature Conservancy.

Imidlertid er det oppstart mål her ikke bare å lage en ren kupong eller avtale nettsted, kopi-og-lime Ebates eller Fat Lommebok modell, sier grunnlegger og administrerende direktør Kevin McInerney, men å lage en full-service samfunnet rundt utendørs actionsport verden. Aktiv Junky ikke bare tillater sine brukere å sammenligne priser på utstyr fra utendørs merker og foreta kjøp, men tilbyr også innhold på eventyr reise, action sports nyheter, originale videoer, samt utstyr anmeldelser fra nettstedets skribenter og brukere.

I nær fremtid, planer Aktiv Junky å rulle ut en belønning system, a la Gogobot eller Consmr , der brukerne vil bli incentivized å skrive lange-form, detaljerte vurderinger på produkter og utstyr. Jo flere anmeldelser brukere skrive, og jo mer aktive de er på stedet, vil de tjene merker og belønninger, samt rabatter og tilbud fra oppstart er forhandlere. Nettstedet har også en "Social Wall", hvor brukerne kan holde øye med hva deres venner kjøper og gjennomgå, og etter anbefalinger eller forslag til utstyr.

I sin nåværende form er aktiv Junky posisjonere seg som en affiliate markedsføring plattform for utendørs merkevarer, trafikk til nettsteder av disse merkene, og gjennom partnerskap, ta et kutt av økte inntekter fra salg og annonsering innsats. Mens merkevarer i alle næringer har vært utnytte affiliate markedsføring gjennom belønning programmer, lojalitet, sammenligning shopping, og alle slags tredjeparts strategier for noen tid, er forbrukeren ofte uvitende om disse partnerskapene og hvordan en sammenligning eller cash back område (som Aktiv Junky ) fortjeneste fra disse relasjonene.

McIerney sa at han ønsker Aktiv Junky

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar