mandag 4. juli 2011

Vil våre barnebarn være å spørre hva pokker Facebook Var Someday?

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eXd4rE2QtIs/:

Til tross Facebook relative etterslep i sin omfavnelse av musikkbransjen, musikkvideoer og Facebook synes å være som en ting. Den siste og mest mainstream av eksempler er treacly søte "Unfriend You" av Greyson Chance, en Bieber-a-like som var passende oppdaget på YouTube.

Det mest risting ting om sangen? Chance er normalisert og emosjonelle bruken av laget begrepet "Unfriend" som et verb.

Seriøst gjennom, er tenårene angst annerledes nå; Da jeg var tretten jeg ville bo hjemme, limt av mine rosa og lilla plast telefon (jeg hadde lyst på andre linje på rommet mitt) venter på en gutt å ringe. I en alder av iPhone, kan barna bare oppdatere sine oppholdssted på Twitter eller Facebook, holde rede på relasjoner gjennom hvem som har vært fulgt og Unfollowed, Friended og ja Unfriended. Og ikke engang få meg startet på kan av ormer som er Facebook sivilstatus.

Men, akkurat som iPhone har erstattet andre fasttelefoner (som var en big deal vei tilbake da), vil noe etter hvert erstatte Mr.Zuckerberg 's opus som går til kanal for ungdoms følelser? Popdust setter det best , "JT er allerede bringe MySpace tilbake, så-gispe-vil våre eventuelle barnebarn spørre oss hva pokker noe som heter Facebook var en dag? Det er ikke en verden vi ønsker å tenke på. "

Og jeg hørte, som det var lyden av torden ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar