tirsdag 19. juli 2011

TechCrunch Redesign Fan Art (Ja, den finnes)

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fEb69bDpiIw/:

Hvis et nettsted får et redesign, og ingen hater det , er det enda på Internett? Det har vært akkurat en uke siden redesign vår og skriker av smerte fra titalls fornærmede lesere har endelig stilnet. Min favoritt svarene? Milk grunnlegger Kevin Rose (spøk) tilbyr å gå tilbake Digg tilbake til versjon 3 dersom vi også reneged, investor Chris Sacca sin fargerike beskrivelse av vår font valg og de ​​to påfølgende "Din side Sucks" tips som staves "Micael Arrington" og "Site Redisign" i emnefeltet linjene akkurat sånn.

Men ærlig talt folkens, sju dager og uhåndterlige ting er typen som vokser på meg - Selv om fordi jeg ikke har noen faktisk sier i hvordan det ser ut og bedre effing blir vant til det lære å bruke det "synk eller svøm"-stil (For ordens jeg fortsatt ikke liker logoen, så det). Annet enn alt det harde arbeidet settes i den ved vårt team (og det var mye), hva jeg er mest imponert over er selve mengden av kreativitet dere sette inn dine reaksjoner. Fra TechCrunch kommentarer som New Yorker Cartoons til en "Hitler Reagerer" video våre lesere viste oss kjærlighet / hat.

Jeg har fulgt noen av våre favoritter nedenfor.

Noen av dere kreativt tolket vår logo:

Via

Via

Noen av dere var dumme:

Via

Via

Og noen ikke så dumt (som tilbyr ekte forslag til forbedringer):

Via

Via

Den TCFast folk gikk ut med sin New York Times ,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar