lørdag 23. juli 2011

Spør Slashdot: Chromeless Cross-Platform Browser?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Fj1QFw61CW8/Ask-Slashdot-Chromeless-Cross-Platform-Browser:
blakieto skriver "Mozilla har Prism-prosjektet, som ble til Chromeless, som synes å ha dødd [Merk: siste oppdatering var i mai 31] Jeg søker et no-grensesnitt-hva-så-noensinne cross-platform nettleser til bruk som. en "brukergrensesnitt host" til en selv-hosted web app Svakt bakgrunn:.. Jeg har et profesjonelt marked web app, med en stor del av kundebasen ikke tilgang til offentlig Internett-tilkoblinger Så ønsker jeg å lage en versjon av produktet mitt selv-vert, med web server og web app og alt nødvendig for å kjøre web app lokalt installert på brukerens maskin. Jeg har alt unntatt en chromeless nettleser. Oh, og mine kunder er lokale politiet og highway patrulje typen organisasjoner, mest sannsynlig kjører en eldre Windows-boks (sannsynligvis IE6, også). "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar