lørdag 23. juli 2011

7 måter Twitter Kunne Være Winning Local

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Red.anm: Følgende gjest innlegget er skrevet av Victor Wong , administrerende direktør i PaperG , en lokal annonsering teknologiselskap.

Conquering "lokalt" er fortsatt en av de største muligheter på Internett i dag, og det virker som
skjønt Twitter unike posisjon har gått stort sett ubemerket. I dag, er Twitter et fantastisk verktøy for
koble mennesker til verden, men den har ennå ikke koblet folk til steder de bryr
om. Dersom Twitter valgte å bygge bro dette gapet, men høyere brukeren engasjement og selv inntjeningsmulighetene
ville trolig følge.

1. Twitter Places
Hva skjedde med Twitter steder? I 2010 skapte Twitter sted sider for lokale bedrifter (kalt Twitter steder), men de var borte i den nye redesign. Den opprinnelige konseptet, mens mangler synlighet og nytte, forutsatt en god plan for hvordan Twitter kunne bedre betjene sine lokale bedrifter ved å skille dem fra vanlige brukere.

Det første trinnet for Twitter vil være i å finne ut hvordan å skille personlige beretninger fra virksomheten kontoer. Gjort riktig, kan Twitter Places bli go-til kilden for informasjon om enhver bedrift (tross alt bedrifter er mer sannsynlig å oppdatere sin Twitter-side enn deres nettsted). En ny Twitter Places kunne knytte plass sider med tilsvarende virksomhet regnskap, samt samlet innhold fra andre lokale kilder i likhet med hva Google gjør med sin plass Pages.

2. Hvor Å følge
I tillegg til "Who til følge," Twitter burde lage en "Where å følge" delen som ville overflaten foreslo Twitter sted sider, og dermed øke synligheten av Twitter Places. Ikke bare vil det øke brukernes engasjement, ville denne funksjonen også generere mulig annonsebeholdning etter en "Promoted Places" produkt som ville være den lokale tilsvarer "forfremmet Accounts" allerede solgt.

3. Plasser Trender
Twitter bør være den ultimate federator of check-ins, både eksplisitte (Foursquare, geo-tagget tweets) og mer implisitt (Instagram). De fleste lokasjonsbaserte tjenester allerede sender ut informasjon til Twitter, som fortsatt er upartisk uten egen konkurrerende tjeneste, i motsetning til Facebook. Ved å samle kringkastet plassering data, kan Twitter faktisk organisere hva som skjer i et gitt nabolag eller spillested og viser trending steder. Dette nyttig verktøy skaper også enda et naturlig ad mulighet - Promoted Plasser Trends.

4. Geotargeted Tweets
For store kjedene, er et dilemma hvordan du bruker Twitter til å kjøre lokale, butikk-spesifikke kampanjer. Twitter
bør sette betalende annonsører til geo-target tweets til tilhengere i et bestemt sted. Ved å gjøre dette, kan nasjonale-lokale bedrifter med flere lokasjoner, som Whole Foods eller Best Buy, sende ut ukentlige specials spesifikke for visse regioner uten frykt for å støte brukere i andre områder.

5. Lokal varsler
Alle som har brukt Twitter kan fortelle deg det er en gullgruve av informasjon om lokalsamfunnet ditt - hvis du vet hvordan du skal søke riktig. For å hjelpe folk med å finne lokalt innhold, kan Twitter tilby "Google Alerts" der brukerne får beskjed når søkeord (steder, mennesker, etc.) oppstår i nærheten. Folk kan da straks varsles når en skole, barn, eller viktig lokal sak gjør nyhetene.

Seks. Lojalitet Rewards
Enhver bedrift ønsker å belønne sine beste kunder, og Twitter bør gjøre det dead-enkelt å belønne nye tilhengere eller lojale talsmenn. Mange bedriftseiere ville elske å si: "Takk for å følge min restaurant, her er en kupong for en gratis forrett!" Tredje-parts innsats, slik som PaperG er Polly.IM, har allerede begynt å gjøre noe lignende med stor suksess.

7. Promoted retweets for Local Commerce
Forestill kombinere gruppe-kjøp craze med en plattform som fundamentalt sosial som Twitter. Twitter
har en handel mulighet til å gå inn i lokale avtaler plassen ved å gjøre det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar