søndag 3. juli 2011

Spør Engadget: best prefabrikkerte gaming skrivebordet?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/02/ask-engadget-best-prefabricated-gaming-desktop/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden for svarene, her uttaket å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Wilfred, som trenger en ny gaming rigg (men er ikke interessert i å kjøpe seg tid til å bygge en). Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje Ask [at] Engadget [dawt] com.

"Jeg skal kjøpe en kraftig datamaskin, så naturlig, jeg ønsker å kjøpe en gaming PC. Jeg vet om Alienware og iBuyPower stasjonære, og mens jeg vet andre eksisterer, jeg vet ikke hvilken som er overlegen. Looking for en Core i7 og nok hestekrefter til å tygge gjennom dagens nyeste spillene, men jeg foretrekker et selskap som er anerkjente og kjent for over gjennomsnittet service. Takk! "

Vi vet at du antagelig lidenskapelig om [insert PC byggmester her], men la oss holde småerte sivile der nede, kult? Cool.

Spør Engadget:? Beste prefabrikkerte gaming desktop opprinnelig dukket opp på Engadget on Sun, 2 juli 2011 22:19:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar