søndag 17. juli 2011

Spør Engadget: best dumbphone på markedet?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/16/ask-engadget-best-dumbphone-on-the-market/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden for svarene, her uttaket å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Jibben, som ikke akkurat hip med shelling ut hver måned for en lagdelt dataabonnement. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje Ask [at] Engadget [dawt] com.

"My oppgradering på AT & T kommer opp snart, og jeg vil bare ha en ny telefon dersom det er noe som best kan min Samsung inntrykk. Dere snakker en hel masse om smarttelefoner og slikt, men jeg har bare ikke nok penger til å svinge et dataabonnement. Jeg vil at min telefon til å ha fullt tastatur og berøringsskjerm. Så hva vil du anbefale for en dumbphone? "

Man, det enklere dager. Vi vet at denne karen er ikke den eneste som ønsker å bo koblet fra e-postsystemet er på farten, så hva er landskapet ser ut i disse dager? Og er det virkelig en grunn til å feste med AT & T hvis du ikke har en smarttelefon i tankene?

Spør Engadget:? Beste dumbphone på markedet som opprinnelig dukket opp på Engadget on Sun, 16 juli 2011 22:19:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar