søndag 17. juli 2011

Kunden ber om spesifisert regning, forteller Verizon henne å få en stevning

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lpEFhuRijvo/Customer-Asks-For-Itemized-Bill-Verizon-Tells-Her-To-Get-a-Subpoena:
suraj.sun skriver med dette sitatet fra en artikkel på Techdirt: "En kvinne som kalte Verizon å prøve å finne ut om $ 4,19 hun ble belastet for seks lokale samtaler, ble fortalt av Verizon reps at den eneste måten det ville gi henne en spesifisert regning var å få en advokat og advokaten får en stevning for å tvinge Verizon å utlevere opplysningene. stedet, kvinnen gikk til retten (av seg selv) og en dommer fortalte Verizon (. docx) å overlate spesifisert regning info . 'Det er et grunnleggende spørsmål om rettferdig forretningspraksis at en forbruker skal kunne kontakte en utility om en kostnad på en regning og lære hva is for og lære at tiltalen var riktig anvendt. Den eneste bekreftelse på at Verizon er vitne kunne tilbudet som en kostnad som [kunden] $ 4,19 målt bruke lade var korrekt og fakturert korrekt var hennes tro på nøyaktigheten av Verizon datasystem. Den eneste måten at Verizon ville gi noen opplysninger om en fortid kostnad som svar på en forbruker undersøkelse var å krever at kunden å leie en advokat og stevning sin egen informasjon om bruken. På ingen rimelig standard kan dette anses rimelig kundeservice. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar