søndag 25. september 2011

Newb-Friendly Linux Flavor For LAMP Server?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/gQRLZbQj1Yg/Newb-Friendly-Linux-Flavor-For-LAMP-Server:
Første gang akseptert Innsenderen skriver bhcompy "Jeg trenger å sette opp et system for å betjene 2500 brukere, og jeg har vært ute på en LAMP oppsett. Dette er ikke kommersiell, mer et personlig sideprosjekt for noen venner. Jeg har ingen erfaring konfigurering eller administrere en Linux server å ha jobbet med MS og plukke baserte løsninger hele mitt liv, så jeg leter etter noe som vil være relativt enkelt å gjennomføre og ikke et ork å administrere og helst ikke helt CLI. Jeg vil bli servering et forum (phpBB 3 passer mine behov og virker tilfredsstillende) og en rekke PHP drevet innhold med en MySQL backend. Kravene er PHP 5.3.0 + og MySQL 5 +. forslag? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar