torsdag 1. september 2011

Growing Up Geek: Richard Lawler

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/08/31/growing-up-geek-richard-lawler/:
Dette bildet ble tatt i 1985 og til tross for den tiden som er gått, spenningen jeg følte da holder at Atari joystick tilbake hver eneste gang jeg kobler til, starte opp, eller logge deg på for å finne noe nytt. Som så mange andre geeks av epoken, var en verden av videospill som finnes i store mengder bootlegged spillene som finnes på Verbatim 5,25-tommers disketter tidlig opplæring i verdien av å kjenne min vei rundt datamaskinene. Den opprinnelige ønske om å spille The Last Starfighter / Solaris uten noen til å sette det opp for meg ville år senere føre til lange økter med redigering. Flaggermus og. INI-filer for å høre lydeffekter i Wolfenstein 3D og etter det, lett arbeid å sette opp og fikse datamaskiner. Likevel er like stor som ved hjelp av teknologi, er det ingenting uten livsglade diskusjoner blant likesinnede individer og etter skolegården debatter over 8 -, 16 - og 32-bit konsoll kriger endte (heldigvis, er Sega ut av maskinvaren spillet nå eller jeg måtte recuse meg fra noen nyheter eller anmeldelser) Jeg dro på nettet for å gjøre meg hørt.

Fortsett å lese Growing Up Geek: Richard Lawler

Growing Up Geek: Richard Lawler opprinnelig dukket opp på Engadget ons, 31 august 2011 17:53:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | E-post denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar