torsdag 1. september 2011

Assistly For Salesforce lanserer On AppExchange

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JKEU4sO74zk/:
62667v8-max-250x250

Assistly , skyen-baserte kundesupport plattform som er støttet av Bullpen Capital, Index Ventures, Salesforce, samt flere andre engler og ventureselskaper, lanserte versjon 2.0 av sin plattform tilbake i juli , sammen med å rulle ut en ny prismodell som inkluderer en fullverdig versjon av tjenesten sin for gratis.

I dag, sommeren funksjonene holder på å rulle ut Assistly, som i dag annonsert at det ville være å legge to-veis integrasjon med Salesforce. Assistly for Salesforce er en AppExchange app som, ifølge Assistly blog , vil muliggjøre salg og support team for å "dele et sammendrag av kunden" - med andre ord, kan kundesupport lag nå se data som kundekontakt info og status mens du arbeider med sakene - direkte fra Salesforce. Applikasjonen vil også integreres med Salesforce Chatter å gjøre det enkelt å involvere ens hele selskapet i kundesupport, og tillater brukere å sende statusoppdateringer og sett regler å automatisk generere Chatter meldinger som kundesupport tilfeller alder.

Med Assistly for Salesforce, kan brukerne vise kontakte historie og mer uten å måtte forlate Assistly, og likeledes kan kundesupport lagene vise informasjon fra Salesforce - alt i et forsøk på å tilby en mer konsekvent erfaring til kunden. Organisasjoner kan deretter bruke Assistly å vise hvor en kunde er i salgsperioden, status eller verdien av at kunden til selskapet, og kundens kontaktinformasjon. I realtime.

Assistly har hatt et pågående samarbeid med Salesforce, og denne kunngjøring er en logisk utvidelse av den strategiske investeringen Salesforce har gjort i Assistly - og viser enda et partnerskap smidd av Salesforce å fortsette å legge produkter og tjenester som komplementerer dets eksisterende service.

Siden lanseringen i september i fjor og tar på ny kapital, har Assistly brakt på selskaper som Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo, og Spotify som betalende kunder. Oppstartstiden teller også Markus kubanske og David Liu som rådgivere.

For mer, sjekk ut videoen nedenfor:


Firma:
ASSISTLY
Lanseringsdato:
2009
Moro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar