tirsdag 2. august 2011

Making grafikk i spill '100, 000 Times 'Better?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ley2trQQsX0/Making-Graphics-In-Games-100000-Times-Better:
trawg skriver "En liten australsk software selskap - støttet av nesten AUD $ 2 millioner i offentlig støtte - hevder de har utviklet en ny teknologi som er '100, 000 ganger bedre" for computer game grafikk Det er ikke klart hva blir mangedoblet, men. de tilsynelatende 'gjør alt ut av bitte små atomer i stedet for flate paneler. De har postet en video på YouTube som viser deres nye tech, som tilsynelatende kjører på 20 FPS i programvare. Det er (svært) lys på de tekniske detaljene, og ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis, men de sier en SDK skyldes i noen måneder - så følg med for mer ". John Carmack hadde dette å si om selskapets påstander: "Ingen sjanse for et spill på nåværende generasjons systemer, men kanskje flere år fra nå Produksjonen spørsmål vil være utfordrende.."

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar