torsdag 7. juli 2011

Spør Slashdot: Letteste Linux distro for en nybegynner

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/qNNOoJXbC4E/Ask-Slashdot-Easiest-Linux-Distro-For-a-Newbie:
anymooseposter skriver "Min mor tar en datamaskin klasse på den lokale Community College hun spør:.. Jeg trenger å laste ned et Linux OS og prøve det ut for klasse Oppdraget er å bruke et OS forskjellig fra hva du vanligvis bruker Vel,. siden jeg bruker Windows og OS X, antyder oppdraget Linux. Men mitt spørsmål er, hva er den enkleste versjonen basert på Linux for meg å sette på CD og prøve? Jeg så flere på nettet. Enhver tanker på toppen av din hode? Hvilken Linux Disto ville være enklest å sette opp uten å måtte ty til dual booting og / eller driver problemer? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar