fredag 29. juli 2011

Polaroid er Z340 er ikke helt det Gaga-inspirert Beauty vi så på CES

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Kp3CSezoPSY/:

Tilbake på CES, brukte vi lang tid på å vente for Lady Gaga å dukke opp (igjen) og introdusere sin nye produktlinje, et samarbeid med Polaroid kalt Grey Label. Den Kameraet solbriller og Bluetooth-skriver ikke akkurat blåse våre sokker av, men GL30 kamera prototypen sikker gjorde. Det var vakkert. Of course, uansett hvor mye jeg avlyttet Polaroid, jeg aldri fikk ordet en om tilgjengelighet eller hva har du. Og så denne greia dukker opp!

Nå er jeg ikke overbevist om at dette er det samme produktet vi så på CES. En slektning av det produktet, kanskje, men ikke the real thing. Jeg nekter å tro at de ville kaste bort en perfekt god design sånt, ett assosiert med Gaga selv. Så hva er dette?

Den Z340, som Alle priser forhåndsvisninger her , har likhetstrekk med prototypen GL30, men jeg er ikke grave forskjellene. Borte er den skinnende finer og belgene motiv. Borte er de (litt upraktisk, jeg gjetter) kontroller under LCD-skjermen. Skuddene viser et grensesnitt som ikke er særlig elskelig, og selv om jeg ikke ønsker å bash den for mye uten å prøve det, gjør at skog av knapper ikke ut som en mye moro. Jeg meg ned med Zink, men dette er ikke noe jeg har lyst til å bære rundt med meg.

Polaroid har ikke kommet tilbake til meg, og vi var ikke invitert til hands-on part (sniff), så inntil vi hører om skjebnen til selve GL30, er det noen gjette hvordan ting passer i. Alt vi vet er det koster £ 229.99 (rundt $ 375) og det vil være tilgjengelig i desember.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar