søndag 5. juni 2011

Uke i gaming: NGP, Bastion, 2033 Metro oppfølger

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/exCvGJ_HOnY/week-in-gaming-ngp-bastion-metro-2033-sequel.ars:

Våre Bastion forhåndsvisning genererte mange flere sidevisninger enn våre se på Call of Duty: Elite. Jeg tar opp dette fordi jeg tror vi har et stort publikum der ute, og små detaljer som at virkelig understreke et poeng. Du er diskriminerende, smarte spillere interessert i nye ideer, og jeg er sikker på at du er også attraktivt.

Nå som jeg er ferdig smør deg opp, ville jeg elsker å gjøre deg oppmerksom på vår omfattende hands-on med NGP maskinvare og spill, for ikke å snakke om oppfølgeren til et av mine favorittspill i fjor: 2033 Metro. Neste uke er E3, så la oss nyte den rolige helgen før ting blir gal.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar