søndag 5. juni 2011

Spør Engadget: bør jeg få en 7 -, 8.9-eller 10-tommers tablet?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden etter svar, her er uttaket til å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Johan, som ikke synes å finne ut hvilken størrelse er betydelig nok. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje på spør [at] engadget [dawt] com.

"Jeg er i markedet for en tablet, mest for innhold forbruk, men også for å sjekke e-poster og være litt produktiv når jeg føler for det. Jeg har aldri eid en før, så jeg lurer på hvilken størrelse er best. Jeg kunne får en 7-tommers, 8,9-tommers eller 10-tommers tablet - Jeg er mer opptatt av størrelse enn det OS, ærlig meninger. Jeg trenger det for å være bærbar, men likevel føler seg "større" enn min Droid X. Enhver fra de som har brukt flere størrelser? Takk! "

En flott spørsmål. Det er åpenbart fordeler og ulemper til hver av disse størrelsene, og alternativene er sikkert trange nede på 7-tommer ende. Når det er sagt, den nå nedsatte Galaxy tab og fortsatt voksende BlackBerry playbook ville passe den 7-tommers bill, og de valgene spredt vesentlig når krypende opp til 10-inches. Så, hva sier du?

Spør Engadget: Jeg får en 7 -, 8.9-eller 10-tommers tablet? Skulle opprinnelig dukket opp på Engadget på Lø den fjerde juni 2011 23:59:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar