søndag 8. mai 2011

Er Gaming Industry Moving Online Too Fast?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AqDu9IcQcSA/Is-the-Gaming-Industry-Moving-Online-Too-Fast:
RyanDJ skriver med sin reaksjon på Sony PSN strømbrudd, lurer på om våre rush til elektroniske tjenester og digital distribusjon for spill er litt for entusiastisk. "Jeg elsker teknologi, jeg vil bare det å bremse. Jeg vet jeg høres ut som en sint gammel" gå av plenen min "type fyr akkurat nå, men til min 8-bits Nintendo dør av plast korrosjon og alder, vil den fortsette å spille et spill jeg finner akkurat som det skulle. Online dedikerte spill, en dag, vil miste servere. System krasj, slik som Sony problemet, vil føre til forstyrrelser. Jeg tror at om vi ikke avta, stabilisere dagens teknologi og sikre dens sikkerhet, finne måter å garantere at varer kjøpt er permanent eide selv uten en fysisk kopi, vi kan se et selskap som Nintendo sier at på nettet, er ikke verdt det! "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar