mandag 9. mai 2011

Apple merkevaren verdsatt til $ 153 000 000 000, scoots forkant av Google for første plass

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/05/09/apple-brand-valued-at-153-billion-scoots-ahead-of-google-for-f/:
Hva er verdens mest verdifulle forbruker-vendt merkevare? Hvis du hadde spurt gutta bak BrandZ undersøkelsen på ethvert tidspunkt i løpet de siste fire årene, ville de ha fortalt deg " Google , "men i 2011 deres svar er endret. Apple er nå den heteste eiendom i form av forbruker goodwill, og tjente anslagsvis verdivurdering av $ 153 300 000 000, og fører en pakke som omfatter slike som Coca-Cola, BMW, HSBC, og Disney. Den tech sektoren hadde et veldig sterkt år som helhet, med Facebooks varemerke bedre i verdi med svimlende 246 prosent (til $ 19.1b) og Amazon bli verdens mest verdifulle forhandler (på $ 37.6b) til tross for at ingen faktiske butikker. Dessverre var det noen Downers også, som Nintendo mistet 37 prosent av sin merkevare verdt over det siste året, falt Nokia med 28 prosent, og BlackBerry merket ble ansett som 20 prosent mindre awesome enn før. Punch kilden for å lære mer.

[Takk, Bruce]

Apple merkevaren verdsatt til $ 153 000 000 000, scoots forkant av Google for første plass opprinnelig dukket opp på Engadget på man 9 mai 2011 03:02:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink Bloomberg | source BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand [PDF] s | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar