fredag 11. mars 2011

Spør Slashdot: Data-Only Telefon, Voice over WiFi?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
enFi skriver "Jeg ønsker å betale en ISP (only!) for data (only!), og bruke det for min smartphone og min datamaskin, og før de ta igjen, ønsker jeg ikke å bry resten av verden - fortsatt la dem ringe et telefonnummer (Vi ønsker alle det, ikke sant?) Jeg er mest av veien dit:. planen min er å få en Clear Spot (deres 4G WiMAX dekning er bra for meg) å bruke med min ulåst Nexus S (som vil bare noen gang bruke WiFi). Jeg kunne bare bruke Skype og et Online nummer, men snakk om Sipdroid + pbxes.org + GV og den siste Google Voice / SIP artikkelen gjør at du tror meg, jeg bare begynner å gre ut rot av tjenester og alternativer. Er det en god (og ikke minst beste) måten å gjøre dette? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar