fredag 11. mars 2011

<em>Doom</em> Creator sier Direct3D er nå bedre enn OpenGL

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZA2IfPJKQzM/emDoomem-Creator-Says-Direct3D-Is-Now-Better-Than-OpenGL:
arcticstoat skriver "First-person shooter gudfar og OpenGL Stickler John Carmack har avslørt at han nå foretrekker Direct3D til OpenGL, og sa at" tregheten "er den viktigste grunnen til at id Software har fast av flere plattformer 3D grafikk API for år. I en intervju, sa co-grunnlegger av id Software, 'Jeg tror faktisk at Direct3D er en heller bedre API i dag. " Han la til: "Microsoft hadde mot til å fortsette å gjøre betydelige uforenlig endringer for å forbedre API, mens OpenGL har blitt holdt tilbake av kompatibilitet bekymringer. Direct3D håndterer multi-threading bedre, og nyere versjoner administrere statlig bedre."

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar