Vi har sikkert hatt noen klager på Chevrolet Volt , inkludert middelmådig motorvei kjørelengde , men langt unna og det er at $ 41,000 MSRP holde den fra å være en reell utfordrer for masse adopsjon. Nå er vi hører rykter om at GM vurderer å nedbemanninger bilens batterier i et forsøk på å slippe den prisen også. Batteripakken er langt unna de dyreste enkelt komponent i bilen, og tanken er at en reduksjon av den rene EV-område til bare 20 miles (ned fra inneværende 30 - 50) kunne ha en heidundrende $ 10,000 reduksjon i kostnader. Det ville bety kjøpere ville dukkert i gasstanken litt tidligere, men være en lettere på sine bankkonti - i hvert fall i begynnelsen.
GM ønsker å tilby lavere kostnader, kortere rekkevidde Volt? opprinnelig dukket opp på Engadget på to 10 mars 2011 21:48:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .
Permalink | | Email denne | Kommentarer
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar