søndag 23. oktober 2011

Spør Slashdot: Slik Enter Private Space Industry som ingeniør?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/d3d8KrOAhxk/ask-slashdot-how-to-enter-private-space-industry-as-an-engineer:


Første gang aksepterte innsenderen CtownNighrider skriver "Jeg er i mitt siste år på high school for tiden i en selektiv program for fremtidige ingeniører. Jeg har alltid vært en god student og føler at jeg kan komme inn i de fleste gode skoler (MIT er en lang skudd, men RPI er ikke). jeg har tenkt på å studere luftfartsteknologi (mest sannsynlig få en dual stort med mekanisk) i college, og arbeider for et selskap som SpaceX når jeg oppgraderer. Jeg ville elske noen råd hvem som helst kan tilby for min college søk eller være en ingeniør generelt. Jeg bor i upstate NY og ikke ønsker å reise super langt, jeg tenker på en 5 timers radius. Jeg har RPI medalje så det er en av mine topp valg og MIT er min langskudd, men jeg m å ha en tøff tid på å finne ut hva skolene er verdt å søke også. Akademikernes komme først hendene ned slik mann / kvinne ratio og party scene er ikke altfor viktig. "

Les mer i denne historien på Slashdot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar