torsdag 27. oktober 2011

Spør Slashdot: Hvordan er du Haunting Din House Dette Halloween?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/MOzhT-Avt7Q/ask-slashdot-how-are-you-haunting-your-house-this-halloween:


Halloween er like rundt hjørnet. Jeg har brukt timer denne måneden poring over masker, tåke maskiner, automatisert monstre, og lyd-aktivert dans skjeletter (mest for rik for mitt blod), og jobbet med min bror og søster å hjemsøke min mors hus med skremmende bilder, hauger av Spider-webbing, lydeffekter, strobelys, scene blod, lys, og rustne kniver. Som hvert år, men den beste lagt planer er de du kommer opp med i ettertid (hvorfor må jeg alltid planlegger å bygge en kiste med Bibel-repelling magnetisk lokk og matchende Bibelen, men aldri gjøre?), Og mens vår innsats var moro og tilfredsstillende, er det definitivt ikke skyve konvolutten. (Det er masse bra inspirasjon der ute, men for folk som ønsker å gå litt gal.) Så jeg spør: Hva du gjør for å feire ånd Halloween? Spesielt bruker du noen gode scenekunst-stil tech å gjøre din bolig, verksted, eller nabolag bare litt skumlere enn vanlig? Noen gode råd basert på tidligere uforglemmelige opplevelser, enten som Haunter eller hauntee? Hvilke effekter ønsker du at du kan lage, gitt nok tid og penger? Har du styre alle aspekter av skjermen ved datamaskinen? Tenk bredt: Linker til inspirerende kommersielle tomter, kilder interessante gear, og din favoritt house-haunting prosjekter på Instructables er alle velkommen, samt relevante råd fra de delene av verden hvor Halloween er ikke det store arrangementet at det er i USA

Les mer i denne historien på Slashdot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar