torsdag 27. oktober 2011

Man Har Nokia Phone innebygd i False Limb

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0w7euC5H8IQ/man-has-nokia-phone-embedded-in-false-limb:


judgecorp skriver "En britisk mann født med en arm har en Nokia-telefon dock innebygd i sin protese lem Angivelig Apple nektet å ha en iPhone tilstrekkelig tilpasset for jobben Fra artikkelen:.. 'Mr Prideaux, av Wedmore, Somerset, sa: "Jeg tror dette er første gang dette har vært gjort i verden - og det er brilliant. Jeg kan nå ta samtaler og gjør tekster bare ved å bruke min ene hånden, mens telefonen sitter inni armen min. Telefonen slots jevnt og sikkert innenfor lem min og er lett fjernes ved behov. Jeg tror dette vil hjelpe mange mennesker med protese armer - særlig de som ikke var født med funksjonshemming. Folk som har hatt motorsykkel krasjer og soldater som har mistet lemmer - de kunne alle dra nytte av denne "'".

Les mer i denne historien på Slashdot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar