mandag 3. oktober 2011

Leder Mounted Displays, DIY Augmented Reality og mer på InsideAR

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:
insideAR

Jeg var i stand til å delta Metaio er InsideAR 2011-konferansen forrige uke i München og sjekke ut mange nye og oppdaterte Augmented Reality konsepter på arrangementet. Flere konsepter Jeg så på messe delen gjenklang med hvor forbrukeren AR ledes og noen var bare for underholdning. Men stort sett alt jeg så prøvde, på noen måte, å skyve konvolutten av tekniske muligheter. Jeg så noen kule nye AR Leder Mounted Displays (HMDs) fra Vuzix og Sony (selv om Sony ikke ville la meg fotografere deres prototype), masse møbler konfiguratorene, utvidet lærebøker, et DIY innhold authoring system og mer.

Hvis du har lest noen av mine innlegg her vil du kjenne at jeg er en Augmented Reality geek. Smitten første gang jeg så The Terminator og hans neato heads up display; jeg har grunnet konseptet siden den gang.

Jeg kan prøve å beskrive demoer og produktene jeg så på InsideAR, men i stedet jeg fanget så mange av de relevante eksempler som jeg kunne, på video, fordi et bilde er verdt ... vel, vet du. Under enhver omstendighet begrepene / produkter jeg så at virket mest overbevisende og relevante var Vuzix HMD, Metaio er Creator programvare og utvidet lærebok ved knyttes-concept.de

Her er lenker til alle selskapene i videoene.

Vuzix
Metaio
knyttet-concept.de
Bosch
Kreativagentur-Thomas.de
Vanija

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar