lørdag 8. oktober 2011

Hjelp Scout Tegner Funding å ta med Affordable Epost Samarbeid og støtte til nyetablerte

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Etter eksamen fra TechStars Boston denne våren, Brightwurks , en oppstart som gjør web-basert produktivitet verktøy med vekt på kundeservice, lanserte et nytt produkt som heter Hjelp Scout som mål å bringe kvalitet email samarbeid og støtte til små bedrifter.

Problemet oppstart håper å ta, som Brightwurks medgrunnlegger og administrerende direktør Nick Francis ser det, er at mens de fleste bedrifter mener at god kundeservice er virksomhetskritiske for deres virksomhet, på Internett, de fleste fortsatt ikke klarer å samhandle med kunder effektivt. En del av problemet er at dagens løsninger for kunderelasjoner tilby en brukeropplevelse som er automatisert og iboende upersonlig.

Videre i kundeservice markedet, er det et voksende gap, sier Francis, mellom e-post og helpdesk. Løsninger som Zendesk og Assistly (sistnevnte er nå en del av Salesforce) ender opp med å bli altfor omfattende og komplisert for små bedrifter å integrere. Det rimer ikke for en 10-person oppstart eller Internett-forhandler for å bruke en help desk, for eksempel når teamet bare ønsker en enkel måte å skalere sin e-poststøtte.

Som velkjente spillere som Salesforce og NetSuite målrette virksomheten, Hjelp Scout har til hensikt å kutte ned på støy og fokusere på én ting alle online forretningsbehov: E-poststøtte. "Med fokus på ett område tillater oss å gjøre det én ting veldig bra, og være allsidig der, i motsetning til å tilby 50 forskjellige funksjoner som bare fører til en komplisert og middelmådig generelle brukeropplevelsen", sa Brightwurks konsernsjef.

Dermed Hjelp Scout kommer for en help desk-CRM hybrid (som snart vil synkronisere med CRM-løsning bedriften din allerede kjører), designet for alle lag av to eller flere som må dele en email innboks, holde alle på samme side, og tilbyr personlig, høy kvalitet kundestøtte.

Ifølge Francis, er 27 prosent av e-poster sendt av kundene til nettforhandlere svarte feil, og oftest som et resultat av agenten blir kjent med kunden. For å løse dette problemet med fortrolighet, lar Hjelp Scout agenter for å se hver samtale som noensinne har funnet sted med kunden, sammen med en offentlig profil av at kunden samlet fra data om sosiale nettverk, etc. (I likhet med hva Rapportive gjør for lag.)

E-post fra Help Scout ser ut som en-mot-én e-tråder, som de faktisk kommer fra en virkelig person med en personlig signatur - ikke som korrespondansen man ville få fra en help desk. Hva mer, til kunden, Hjelp Scout er usynlig, de trenger ikke å logge på en konto eller gå gjennom en komplisert prosess å snakke med en ekte person.

Når det gjelder hvordan det fungerer? Hjelp Scout er kompatibel med hvilken som helst e-postadresse, gir oppstart rett og slett en bedrift en unik e-alias, som den kan videresende kopier av all innkommende e-poster. Dette blir en kopi inn Hjelp Scout, og bedrifter kan da sette opp sin egen utgående server eller bruke Help Scout er for å sende svar. Vanligvis tar setup ca 4 minutter, Francis sier, som gir den litt av en etappe opp over de store aktørene i rommet, noe som ofte krever uker med tilpasning.

For alle virksomheter, er god kundeservice viktig, men fordi det kan være tidkrevende og komplisert å administrere, er det en rådende forstand at avkastningen er marginal. De i stedet vende seg til web-basert og cloud-tjenester for å automatisere og gjøre CRM lettere å håndtere, i håp om å se mer av en avkastning på den tid og energi investert.

Over hele linja, er selskaper investerer mer og mer i online kundeservice (Salesforce kjøpt Assistly for USD 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar